Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 9 mar 2020 Oskar Johansson

Hej Mikael! Dragningen skedde idag och presenterades i samband med matchen för vårt Herr 4U-lag mot Kusten. Samtliga vinnare ligger nu presenterade här på hemsidan som en nyhet!

• 9 mar 2020 Mikael

Hej. Hur e det med lotterna ? Har ni haft dragning än ? Mvh Mikael Bengtsso

• 30 sep 2018 Niklas Nordén

Jag ber om ursäkt att jag inte hunnit lägga in träningstiderna. Men nu ligger alla träningstider och alla höstens matcher inlagt. Förutom bortamatchen mot Varla som jag har begärt att de skall flytta på grund av öppet hus på PS-skolan.Den matchen kommer troligtvis spelas 4 november 13:30, men jag lägger inte ut det i kalendern innan matchdatum är klart.

• 29 sep 2018 Jacob Johansson

Verkar ha blivit en miss där, självklart ska deras träningar synas i kalendern. Vi åtgärdar detta under morgondagen. :)

• 29 sep 2018 Ulrika

Varför syns det inte i kalendern när P02/03 tränar?

• 18 sep 2018 Sandy

Toppen! Tack:)

• 18 sep 2018 Frida Bernander

Hej Sandy!
    Gällande innebandylekis så beror det på hur många barn som är intresserade. Kommer det många barn så kommer en uppdelning att göras i två grupper på ett så bra sätt som möjligt. Vi kommer inom kort att ha ett "Prova på"- tillfälle och efter det så finns bättre möjlighet att se på uppdelning. Så höll ögonen öppna :)

• 17 sep 2018 Sandy

På innebandylekis alltså;)

• 17 sep 2018 Sandy

Hej!
    Är tanken att det ska vara 3 åldersgrupper samtidigt?

• 16 aug 2018 Frida Bernander

Hej Christian!
    Planen är att vi ska starta upp ett innebandylekis för barn födda 2011 - 2013 nu i höst.
    Tider är ännu inte spikat men vi kommer lägga ut information på hemsidan och på vår Facebook-sida när det börjar bli dags så håll ögonen öppna :)